Arek Tobiasz
| 12-10-2013, 18:58:25
W mediach społecznościowych trochę zawrzało w związku z hołdem Cory'emu Monteithowi w "Glee" w czwartkowy wieczór.
Fox pokazał w czasie odcinka "Glee" zwiastunów, aby zachęcić fanów do wsparcia jego ulubionych organizacji charytatywnych oraz stronę, która pomaga szukać pomocy dla osób mających problem z uzależnieniem. Nie tylko wyniki oglądalności "Glee" były najlepsze w tym roku, ale również widać było odpowiednią reakcję fanów w internecie...
- Odcinek wygenerował ponad 822 tysiące wspomnień na Twitterze i publicznych danych na Facebooku.
- Było więcej niż 350 tysięcy użytkowników, którzy użyli hashtagu #rememberingcory. Było również prawie 10 tysięcy skierowań do stron organizacji charytatywnych Cory'ego (Project Limelight, Virgin Unite i Chrysalis).
- W pewnym momencie podczas emisji na Wschodni Wybrzeżu, siedem z najlepszych 10 tematów na Twitterze było związanych z "Glee".
Czwartkowy hołd aktorowi "Glee" dostarczył 7,4 miliona widzów oraz rating 2.8 wśród dorosłych w wieku 18-49 lat.