Arek Tobiasz
| 11-07-2012, 01:17:27
To był wystarczająco dobry początek końca dla "The Closer" (TNT), który wzmocnił swój siódmy i finałowy sezon w poniedziałkową noc z 6,1 milionem widzów - największa widownia wśród powracających letnich dramatów - i 1,2 milionem osób w grupie docelowej 18-49 lat.
Mimo, że stanowi to spadek o 15 procent w porównaniu z premierą siódmego sezonu rok temu, to jest porównywalny z zimowym finałem w 2011 roku.
„Perception” zadebiutowała osiągając 5,6 miliona wszystkich widzów - co dało jej miejsce numer 2 wśród tegorocznych premier, lepsze było tylko "Dallas" (i serial pokonał "Anger Management" stacji FX). Serial z Erickiem McCormackiem uzyskał 1,1 miliona w grupie docelowej "The Closer" (18-49), kiedy wśród dorosłych 25-54 osiągnął 1,5 miliona plasując się na drugim miejscu w tym roku (za "Dallas") w premierach dramatów stacji kablowych.