Arek Tobiasz
| 27-06-2012, 21:05:09
Premiera "The Newsroom" Aarona Sorkina w niedziele wieczorem przyciągnęła przed ekran 2,1 miliona widzów, osiągając zaskakująco dobry wynik w porównaniu z "Luck" (które zgromadziło 1,1 miliona) i prawie osiągnięcia rezultatu "Gry o Tron" (2,2 miliona).
"Czysta krew" zgromadziła 4,1 miliona widzów, a dodając wszystkie emisje "The Newsroom" osiągnął oglądalność na poziomie 2,7 miliona widzów.
"Army Wives" z szóstym sezonem zgromadził dla Lifetime 3,3 miliona widzów, co dało 10% wzrost w porównaniu z obecną średnią oglądalnością odcinka. Choć nastąpił spadek oglądalności w przedziale 18-49, to serial zdobył o 15 procent więcej widzów w grupie 25-54 i 7 procent w grupie kobiet 18-49