Arek Tobiasz
| 09-05-2013, 21:18:13
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych ze środy, 8 maja 2013 roku.
W środowy wieczór o 20:00 "Pępek świata" (ABC) zgromadził przed telewizorami 6,7 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "Arrow" (CW) zdobyło odpowiednio 2,56 i 0,9 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 20:30 "Family Tools" (ABC) obejrzało 4,43 miliona widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 "Współczesna rodzina" (ABC) zdobyła odpowiednio 8,84 i 3,1 miliona widzów oraz 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Zabójcze umysły" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 9,92 miliona widzów, w tym 2,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Prawo i bezprawie" (NBC) zdobyło odpowiednio 6,97 i 1,9 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Nie z tego świata" (CW) obejrzało 2,11 miliona widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 21:30 "How To Live With Your Parents" (ABC) zdobyło odpowiednio 5,99 i 2,0 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 9,73 miliona widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Chicago Fire" (NBC) zdobyło odpowiednio 6,89 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Nashville" (ABC) obejrzało 5,42 miliona widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.