Arek Tobiasz
| 16-04-2013, 21:18:16
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 15 kwietnia 2013 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 6,58 miliona wszystkich widzów, w tym 2,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 4 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,7).
Natomiast "Kości" (FOX) zdobyły odpowiednio 6,41 i 1,9 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 5 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,0).
O 20:30 "Sposób użycia" (CBS) obejrzało 6,07 miliona widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 9 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,2).
O 21:00 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zdobyły odpowiednio 7,48 i 2,3 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 23 procent w porównaniu z poprzednim odcinkiem (3,0).
"The Following" (FOX) obejrzało 6,41 miliona widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 5 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,2).
Natomiast "90210" (CW) zdobyło odpowiednio 0,56 i 0,2 miliona widzów oraz 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 "Mike i Molly" (CBS) zgromadzili przed telewizorami 7,65 miliona widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 15 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,6).
O 22:00 "Castle" (ABC) zdobyło odpowiednio 10,41 i 2,1 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 5 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,2).
"Hawaii 5.0" (CBS) obejrzało 7,65 miliona widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 14 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,1).