Arek Tobiasz
| 26-03-2013, 18:52:51
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 25 marca 2013 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 6,85 miliona wszystkich widzów, w tym 2,7 miliona w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Kości" (FOX) natomiast zdobyły odpowiednio 6,75 i 1,9 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Pamiętniki Carrie" (CW) obejrzało 0,94 miliona widzów, w tym 0,4 miliona w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 "Sposób użycia" (CBS) zdobył odpowiednio 6,18 i 2,1 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 8,55 miliona widzów, w tym 2,9 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "The Following" (FOX) obejrzało odpowiednio 6,63 i 2,3 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 "Mike & Molly" (CBS) zdobyło 8,64 miliona widzów, w tym 2,6 miliona w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 "Revolution" (NBC) zgromadziło przed telewizorami 7,25 miliona widzów, w tym 2,7 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Castle" (ABC) zdobyło odpowiednio 10,69 i 2,1 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Hawaii 5.0" (CBS) obejrzało 8,16 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.