Arek Tobiasz
| 12-02-2013, 20:38:17
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 11 lutego 2013 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 9,02 miliona wszystkich widzów, w tym 3,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,8 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "Kości" (FOX) zdobyły odpowiednio 8,73 i 2,2 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Carrie Diaries" (CW) obejrzało 1,31 miliona widzów, w tym 0,6 miliona w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 "Rules of Engagement" (CBS) zdobyło odpowiednio 8,37 i 2,8 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 10,79 miliona wszystkich widzów, w tym 3,5 miliona w grupie docelowej dając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "The Following" (FOX) zdobyło odpowiednio 7,75 i 2,4 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"90210" (CW) obejrzało 0,67 miliona widzów, w tym 0,3 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 "Mike & Molly" zdobyli odpowiednio 10,39 i 2,9 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 "Hawaii 5.0" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 9,48 miliona widzów, w tym 2,1 miliona w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Castle" (ABC) zdobył odpowiednio 8,91 i 2,0 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Deception" (NBC) obejrzało 3,3 miliona widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.