Arek Tobiasz
| 05-02-2013, 21:35:20
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 10,32 miliona wszystkich widzów, w tym 4,0 miliona w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 11 procent udziału w rynku. Serial zyskał 8 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem (3,7).
Natomiast "Kości" (FOX) zdobyły odpowiednio 9,02 i 2,3 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 12 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,6).
"The Carrie Diaries" (CW) obejrzało 1,55 miliona widzów, w tym 0,7 miliona w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 40 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (0,5).
O 20:30 "Rules of Engagement" (CBS) zdobyło odpowiednio 9,33 i 3,1 miliona widzów oraz 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 14 procent widzów w porównaniu z poprzednią premierą (3,6), ale zyskał 48 procent widzów w porównaniu z zeszłym finałem (2,1).
O 21:00 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 11,21 miliona widzów, w tym 3,6 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 3 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (3,7).
Natomiast "The Following" (FOX) zdobyło odpowiednio 8,92 i 2,9 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 12 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,3).
"90210" (CW) obejrzało 0,79 miliona widzów, w tym 0,4 miliona w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:30 "Mike i Molly" (CBS) zdobyli odpowiednio 10,7 i 3,1 miliona widzów oraz 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 6 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (3,3).
O 22:00 "Hawaii 5.0" (CBS) obejrzało 9,63 miliona widzów, w tym 2,3 miliona w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
Natomiast "Castle" (ABC) zdobyło odpowiednio 8,77 i 1,8 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 10 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,0).
"Deception" (NBC) zgromadziło przed telewizorami 3,12 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na poziomie sprzed tygodnia.