Audience Network zamawia 10-odcinkową komedię „Hit The Road”


amelka   amelka | 25-04-2017, 16:26:08


Audience Network zamawia 10-odcinkową komedię „Hit The Road”

AT&T Audience Network zamówiło od razu 10-odcinkowy półgodzinny serial komediowy „Hit The Road”, stworzony przez Jasona Alexandera, w którym również wystąpi.


„Hit the Road”, stworzona przez Alexandera, Petera Tildena i Deana Craiga, jest o świetnym rodzinnym zespole, o którym nigdy nie słyszałeś — jeszcze! Ta chaotycznie dysfunkcyjna rodzina przyszłych gwiazd rocka i popu podróżuje prze kraj w zniszczonym busie poświęcając prywatność, komfort i godność, kiedy szukają fortuny i sławy. Zmagają się ze swoim życiem i relacjami jak próbują dowiedzieć się co jest najlepsze dla rodziny i zespołu, a to ostatecznie prowadzi do bardzo niefortunnych decyzji. Jednak nic nie powstrzyma ich przez znalezieniem miejsca w historii popu.



Kategorie: Informacje producentów Telewizja Nowe seriale 
Seriale: Hit the Road 

Zobacz również: