Arek Tobiasz
| 01-03-2017, 02:53:30
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 27 lutego 2017 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „24: Legacy” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 3,97 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
„Supergirl” (CW) miała 2,16 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 20:30 „Man with a Plan” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 6,62 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 „APB” (Fox) miało 3,39 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
„Superior Donuts” (CBS) zgromadziło przed telewizorami 6,4 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent widzów. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
Premiera serialu „When We Rise” (ABC) miała 2,95 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku.
„Jane the Virgin” (CW) miała 0,94 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 „Dwie spłukane dziewczyny” (CBS) miała 5,73 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 22:00 premiera serialu „Taken” (NBC) miał 7,44 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku.
„Scorpion” (CBS) miał 6,81 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.