amelka
| 08-02-2017, 15:50:11
„Stranger Things” miażdży konkurencję w mediach społecznościowych.
Głośny nadprzyrodzony dramat Netflix, który ostatnio zdobył nagrodę SAG, pokazał zapowiedź drugiego sezonu w czasie niedzielnego Super Bowl LI. Zwiastun ma ponad 28,2 miliona wyświetleń na Facebooku i ponad 139 tysięcy komentarzy.
Na oficjalnej stronie serialu na Facebooku przybywa pięć tysięcy fanów dziennie, co dało 148 tysięcy fanów w czasie niedzielnego Super Bowl. Na Twitterze i Instagramie fani używali hashtagu #Stranger Things 24 tysiące razy.
Tymczasem „Żywe trupy” ze swoim spotem „Football Is Over” mieli 6,2 miliona wyświetleń na Facebooku i 500 tysięcy wyświetleń na YouTube. Jednak była dość duża aktywność jeśli chodzi o hashtagu z 230 tysiącami postów, gdzie zostało użyte m.in. #AMCTheWalkingDead, #CarlGrimes, @ChandlerRiggs, #DarylDixon, #NormanReedus, #RickGrimes, #WalkingDead, #TWD.