Arek Tobiasz
| 09-01-2017, 21:19:57
Wyniki oglądalności seriali amerykańskich stacji ogólnodostępnych z niedzieli, 8 stycznia 2017 roku.
O 20:00 „Simpsonowie” (Fox) zgromadzili przed telewizorami 12,71 miliona wszystkich widzów, w tym 4,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 15 procent udziału w rynku. Serial zyskał 2,5 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Agenci NCIS: Los Angeles” (Fox) zgromadzili przed telewizorami 10,35 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Son of Zorn” (Fox) zgromadził 5,29 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 1,0 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Głowa rodziny” (Fox) zdobyła 4,07 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Madam Secretary” (CBS) miała 8,9 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Bob’s Burgers” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 3,4 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Elementary” (CBS) miało 5,15 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Conviction” (ABC) zdobyło 2,68 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.