Arek Tobiasz
| 05-01-2017, 21:20:47
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 4 stycznia 2017 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Zabójcza broń” (Fox) zgromadziła przed telewizorami 6,12 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Goldbergowie” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 6,71 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Blindspot” (NBC) miało 5,16 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:30 „Speechless” (ABC) zdobyło 5,71 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Star” (Fox) zgromadziła 4,76 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,6 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Współczesna rodzina” (ABC) stracił 7,54 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Prawo i bezprawie” (NBC) zdobyło 6,05 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Zabójcze umysły” (CBS) zgromadziły 7,25 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Frequency” (CW) straciło 0,7 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 „Czarno to widzę” (ABC) miało 5,89 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Chicago PD” miało 6,46 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim zyskał.
„Code Black” CBS) zgromadziło przed telewizorami 6,02 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.