Arek Tobiasz
| 04-12-2016, 01:14:37
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 1 grudnia 2016 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 „Teoria wielkiego podrywu” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 14,39 miliona wszystkich widzów, w tym 3,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 11 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co ostatni odcinek.
„Rosewood” (Fox) miało 3,13 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co ostatni odcinek.
„DC’s Legends of Tomorrow” (CW) zgromadziło 3,33 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,5 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „The Great Indoors” (CBS) miało 7,09 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Mamuśka” (CBS) zdobyła 6,98 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Pitch” (Fox) zdobyło 2,37 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co ostatni odcinek.
„Nie z tego świata” (CW) miało 1,86 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co ostatni odcinek.
O 21:30 „Life in Pieces” (CBS) zdobyła 6,3 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Pure Genius” (CBS) miała 4,79 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.