Arek Tobiasz
| 12-10-2016, 21:18:27
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 11 października 2016 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 14,48 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera ósmego sezonu serialu „Pępek świata” (ABC) miała 6,63 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, ale zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
„The Flash” (CW) zdobył 2,75 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Brooklyn Nine-Nine” (Fox) miało 2,13 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 premiera serialu „American Housewife” (ABC) zgromadziła 6,49 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku.
„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 1,96 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „This Is Us” (NBC) zdobyło 9,82 miliona wszystkich widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Bull” (CBS) zgromadził 12,97 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Premiera trzeciego sezonu serialu „Fresh Off the Boat” (ABC) miała 4,96 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, ale zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
„Królowe krzyku” (Fox) miała 1,64 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„No Tomorrow” (CW) zdobyło 0,84 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 premiera drugiego sezonu serialu „The Real O’Neals” (ABC) miała 3,76 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,6 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, ale zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
O 22:00 premiera trzeciego sezonu serialu „Chicago Fire” (NBC) miała 7,52 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,9 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, ale zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 9,65 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Agenci TARCZY” (ABC) zdobyli 2,82 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.