Arek Tobiasz
| 28-09-2016, 21:39:00
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 27 września 2016 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 15,21 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Brooklyn Nine-Nine” (Fox) miało 2,4 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 „Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 2,06 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Bull” (CBS) zgromadził 13,48 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Królowe krzyku” (Fox) miała 1,75 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „This Is Us” (NBC) zdobyło 8,85 miliona wszystkich widzów, w tym 2,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 10,69 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Agenci TARCZY” (ABC) zdobyli 3,12 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.