Arek Tobiasz
| 23-09-2016, 23:21:14
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 22 września 2016 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 premiera trzynastego sezonu serialu „Chirurdzy” (ABC) zgromadziła przed telewizorami 8,59 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, ale zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
Premiera drugiego sezonu serialu „Superstore” (NBC) zdobyła 5,45 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,8 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, ale utrzymał na podobnym poziomie co poprzedni finał.
Premiera drugiego sezonu serialu „Rosewood” (Fox) miała 3,59 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,4 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu oraz stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
O 20:30 „The Good Place” (NBC) zdobyło 5,17 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 premiera drugiego sezonu serialu „Chicago Med” (NBC) zgromadziła 6,95 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,8 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu oraz 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
Premiera serialu „Notorious” (ABC) miała 5,43 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku.
Premiera serialu „Pitch” (Fox) zdobyła 4,28 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku.
O 22:00 premiera trzeciego sezonu serialu „Sposób na morderstwo” zgromadziła 5,15 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,2 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu oraz utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni finał.
Premiera czwartego sezonu serialu „Czarna lista” (NBC) miała 6,4 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu oraz utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni finał.