"Harley And The Davidsons" dał najlepszą oglądalność Discovery Channel od ponad 3 lat


amelka   amelka | 13-09-2016, 17:49:39




Ministerial Disney Channel „Harley and the Davidsons” miał 4,4 miliona wszystkich widzów po trzech dniach od emisji i stał się najchętniej oglądanym miniserialem w kablówce od ponad trzech lat, kiedy rządziła „Biblia”.


6-godzinny miniserial o narodzinach kultowej motocyklowej matki został pokazany w dwugodzinnych blokach w trzy kolejne wieczory, w dniach 5-7 września.

W grupie docelowej stacji, 25-54 lat, projekt miał średnio 2 miliony widzów. Serial również był najchętniej oglądany wśród mężczyzn w wieku 25-54 lat.

Serial miał 4,36 miliona wszystkich widzów, w tym 2,23 miliona w grupie docelowej w poniedziałek wliczając trzy kolejne dni emisji. We wtorek serial miał odpowiednio 4,41 i 2,17 miliona widzów, kiedy w środę odcinek przyciągnął średnio 4,41 i 2,11 miliona widzów.



Kategorie: Wyniki oglądalności Telewizja Miniseriale 
Seriale: Harley and the Davidsons 

Zobacz również: