marek1211
| 13-06-2016, 14:09:09
„Nashville” zostało uratowane. Po tygodniach negocjacji i kampaniach fanów, kablówka muzyczna CMT przedłużyła dramat o piąty sezon. Słyszałem, że zamówienie opiewa na dwadzieścia dwa odcinki, czyli cały sezon. Jak można było się spodziewać, tutaj będzie współpraca z Hulu, gdzie odcinki „Nashville” będą dostępne do oglądania dzień po emisji na CMT.
Zamówienie ma miejsce mniej niż miesiąc po zaskakującej decyzji ABC, aby anulować „Nashville” 12 maja. Główny producent serialu Lionsgate TV natychmiast wkroczyło do akcji. Serial został zaproponowany firmom VOD i tradycyjnym stacjom.
Nigdy nie jest łatwe, aby dramat emitowany w ogólnopolskiej telewizji przeszedł do kablówki z niższą opłatą licencyjną, szczególnie jak chodzi o tak małą kablówkę jak CMT. Jednak współpraca z Hulu pomogła i dlatego serial otrzymał tak duże zamówienie, a nie jak zwykle na dziesięć czy trzynaście odcinków.