Arek Tobiasz
| 04-05-2016, 21:47:30
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 2 maja 2016 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „Mike i Molly” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 6,97 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Gotham” (Fox) miało 3,61 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Reign” (CW) zdobyło 1,0 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 „Mike i Molly” (CBS) mieli 7,2 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 premiera serialu „Houdini & Doyle” (Fox) zgromadziła 2,62 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku.
„Jane the Virgin” (CW) zdobyła 0,9 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Dziwna para” (CBS) miała 5,98 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Blindspot” (NBC) zgromadziło 5,54 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Finał siódmego sezonu „Agentów NCIS: Los Angeles” (CBS) zdobył 7,91 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Castle” (ABC) mieli 6,23 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.