Arek Tobiasz
| 20-04-2016, 00:24:20
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 18 kwietnia 2016 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 finał pierwszego sezonu „Supergirl” (CBS) zgromadził przed telewizorami 6,17 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Gotham” (Fox) miało 3,68 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
Finał pierwszego sezonu „Crazy Ex-Girlfriend” (CW) zdobył 0,84 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 „Scorpion” (CBS) zgromadził 8,24 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Lucifer” (Fox) miał 3,86 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Jane the Virgin” (CW) zdobyła 0,94 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Blindspot” (NBC) zgromadziło 5,64 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Agenci NCIS: Los Angeles” (CBS) zdobyli 7,74 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Castle” (ABC) mieli 6,03 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.