Arek Tobiasz
| 06-04-2016, 21:17:50
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 5 kwietnia 2016 roku.
We wtorkowy wieczór „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 15,36 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Fresh Off the Boat” (ABC) zgromadziło przed telewizorami 4,2 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „The Real O’Neals” (ABC) miało 3,66 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:00 „Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) zdobyli 12,16 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Chicago Med” (NBC) miało 7,15 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Agenci TARCZY” (ABC) zgromadzili 2,87 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„iZombie” (CW) zdobyło 1,08 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Brooklyn Nine-Nine” (Fox) obejrzało 2,82 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Chicago Fire” (NBC) miało 7,7 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Limitless” (CBS) zdobyło 6,19 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.