Arek Tobiasz
| 31-03-2016, 20:32:00
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 30 marca 2016 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Rosewood” (Fox) zgromadził przed telewizorami 5,13 miliona wszystkich widzów, w tyn 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Heartbeat” (NBC) miało 4,81 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzyma oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Arrow” (CW) zdobyło 2,44 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 „Imperium” (Fox) zgromadziła 12,24 miliona wszystkich widzów, w tym 4,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 14 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Zabójcze umysły” (CBS) miały 9,34 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Prawo i bezprawie” (NBC) zdobyło 6,03 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Nie z tego świata” (CW) miało 1,56 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzyma oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 22:00 „Criminal Minds: Beyond Borders” (CBS) miało 7,32 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Nashville” (ABC) miało 3,87 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Chicago PD” (NBC) zdobyło 6,69 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.