amelka
| 30-03-2016, 02:12:49
Po uruchomieniu MTV w 1981 roku, gorąca kampania reklamowa nakłaniała tysiące młodych widzów do krzyczenia sloganu stacji: „Chcę mojego MTV!” W ostatnich czasach, wydaje się jakby ta fraza mogła nie być na tak wielu ustach.
Jak MTV cierpi na ubytek widzów, którzy konsumują rozrywkowe wideo w nowy sposób, taki jak tablety, które nie zawsze są ujmowane w wynikach oglądalności Nielsena, właściciel stacji, Viacom, przygotowuje się do szerokiej reorganizacji w nadchodzących tygodniach, powiedział Philippe Dauman, szef spółki.
Kierownictwo zadebiutuje z „o wiele bardziej znaczącym remakiem marki”, powiedział Dauman. „Jestem pewien, że dostaniemy się tam” — powiedział planując wskrzeszenie stacji znanej z wszystkiego od prowadzących takich jak VJ po reality show „Jersey Shore”. Przychody z reklam były niepewne w ostatnich latach, zmniejszając się w zarówno 2013 jak i 2014 roku, według danych od SNL Kagan.
Wyniki oglądalności MTV wśród widzów między 18 a 49 rokiem życia spadły o około 8 procent, według badacza Rodda Juengera. Jednak w pierwszym kwartale oglądalność stacji w tej kategorii zyskuje podobną wartość, dzięki nowym odcinkom takich seriali jak „Teen Mom” i „The Shannara Chronicles”. Jak reklamodawcy przewidują przeznaczyć więcej pieniędzy w tegorocznej prezentacji ramówek stacji, zmiany w MTV wydają się być kluczowym ruchem.
Pewne kroki zostały już podjęte. Sean Atkins, wiceprezes mediów cyfrowych i strategii w Discovery Communications, został prezesem MTV w zeszłym roku. W lutym, Viacom przemianowała Palladię, cyfrową kablówkę stacji poświęconej muzyce na żywo i ochrzcił ją jako „MTV Live”, a kanał miał być o wiele bardziej związany z muzyką na żywo. MTV ma swój mały sekret z pragnieniem wskrzeszenia MTV News, zatrudniając pracowników, którzy mogą przedstawiać krajową politykę i popkulturę, umieszczając te doniesienia w sieci, w stacji i nowych kanałach jak podcasty. Szefowie w nadchodzących tygodniach podadzą szczegółowe nowe plany, aby wzmocnić połączenie MTV z muzyką i popkulturą.