Arek Tobiasz
| 16-03-2016, 21:42:59
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 15 marca 2016 roku.
We wtorkowy wieczór „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 14,75 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Fresh Off the Boat” (ABC) zgromadziło przed telewizorami 4,16 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Jess i chłopaki” (Fox) zgromadzili przed telewizorami 2,33 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „The Real O’Neals” (ABC) miało 3,59 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Agenci NCIS: Nowy Orlean” (ABC) zdobyli 11,85 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Agenci TARCZY” (ABC) zgromadzili 2,91 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Brooklyn Nine-Nine” (Fox) zdobyło 1,97 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 „The Grinder” (Fox) zgromadził 1,56 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 22:00 „Limitless” (CBS) miało 5,88 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Of Kings and Prophets” (ABC) zdobyło 2,44 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera serialu „Crowded” (NBC) miała 6,79 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku.
O 22:30 „Crowded” (NBC) zdobyło 5,29 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku.