Arek Tobiasz
| 21-01-2016, 15:31:01
To był dobry zeszły wtorek dla „Słodkich kłamstewek” i „Shadowhunters” dla Fireform.
„Słodkie kłamstewka” dostarczyły najlepszą oglądalność w zimowej premierze od dwóch lat w grupie docelowej 18-49 lat, natomiast nowy serial „Shadowhunters” był drugą najlepszą premierą w Freeform.
„Słodkie kłamstewka” dostarczyły najlepsze wyniki od stycznia 2014 roku w grupie docelowej 18-49 lat (1,6 miliona widzów), a także najlepszy wynik biorąc pod uwagę całkowita oglądalność od lata 2014 roku (3,2 miliona widzów).
Natomiast „Shadowhunters” po trzech dniach po premierze podwoiło swojego wyniki, co dało drugą rekordową premierę dla stacji w grupie docelowej 18-49 lat (1,2 miliona widzów) i grupie docelowej 25-54 lat (1,1 miliona widzów) — na pierwszym miejscu nada znajduje się „Switched at Birth”. Oprócz tego serial zdobył 2,7 miliona wszystkich widzów, co uplasowało „Shadowhunters” na piątym miejscu wśród najlepszych debiutów stacji.