amelka
| 17-12-2015, 16:02:11
Reklamowe billboardy nowego serialu telewizyjnego miały pewne nieoczekiwane — albo być może całkowicie oczekiwane — konsekwencje po tym jak Fox został poproszony o usunięcie kilku reklam promujących nową komedię „Cooper Barrett’s Guide to Surviving Life”.
Problem z reklamami w stylu graffiti, przykład powyżej, jest dość oczywisty.
Fox zostało poproszone o zdjęcie tych reklam z „przełącznikiem penisem” po narzekaniach ludzi, głównie w centrum rozrywkowego kompleksu w Los Angeles. Dodatkowo billboardy „Cooper Barrett” również zostały zdjęte albo zastąpione w Houston, Minneapolis i Atlancie.
Być może najlepsze w tym wszystkim jest to, że ostatnim razem Fox wywołał pewne kontrowersje z kampanią reklamową w zeszłym roku i billboardy również były skupione na penisie — przy reklamowaniu „Backstrom”, gdzie znajdował się slogan: „Genialny detektyw, całkowity kutas”.
W „Cooper Garrett” występuje Jack Cutmore-Scott („Kingsman: The Secret Service”) jako niedawny absolwent studiów pracujący nad tym, aby poskładać swoje życie do kupy. Serial zadebiutuje 3 stycznia.
Stacja nie wydała żadnego komentarza. Mimo wszystko, jeśli chodzi o generowanie szumu dla nowego serialu telewizyjnego, rozmiar ma znaczenie.