Arek Tobiasz
| 11-12-2015, 23:57:24
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 10 grudnia 2015 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 „Teoria wielkiego podrywu” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 16,01 miliona wszystkich widzów, w tym 4,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 12 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Kości” (Fox) zgromadziły 4,6 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 milion widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Pamiętniki wampirów” (CW) miały 1,17 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:30 „Life in Pieces” (CBS) zdobyło 9,64 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 „Mamuśka” (CBS) zdobyła 8,16 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Film „Dolly Parton’s Coat of Many Colors” (NBC) miał 12,84 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku.
„Kości” (Fox) zgromadziły 4,39 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„The Originals” zdobyło 0,98 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Dwie spłukane dziewczyny” (CBS) miała 6,99 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Elementary” (CBS) zdobyło 6,16 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.