Arek Tobiasz
| 04-12-2015, 00:23:31
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 2 grudnia 2015 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 7,76 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Rosewood” (Fox) zgromadził przed telewizorami 5,03 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Arrow” (CW) zdobyło 3,58 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Goldbergowie” (ABC) zgromadzili 6,5 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Imperium” (Fox) miało 11,54 miliona wszystkich widzów, w tym 4,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 14 procent udziału w rynku. Serial zyskał 1,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Współczesna rodzina” (ABC) zdobyła 7,37 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Zabójcze umysły” (CBS) miały 8,68 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Nie z tego świata” (CW) zdobyło 2,13 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Black-ish” (ABC) miało 5,51 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Code Black” (CBS) zdobyło 8,5 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Nashville” (ABC) miało 4,15 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.