marek1211
| 18-11-2015, 02:31:18
„Into the Badlands” (AMC) podjęło wyzwanie konkurowania w niedzielne wieczory.
Wspomagany przez swojego towarzysza, „Żywe trupy”, dramat o sztukach walki miał 6,4 miliona wszystkich widzów, w tym 3,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat.
Taki wynik dał pierwsze miejsce serialowi, pokonując nowe dramaty „Blindspot” (NBC) i „Supergirl” (CBS), które miały 3,1 miliona w grupie docelowej. Zatem „Into the Badlands” stało się najlepszym nowym serialem tej jesieni.
„Badlands” jednak pozostało w tyle za dwoma innymi nowymi serialami AMC — „Fear the Walking Dead” zadebiutowało tego lata z 10 milionami widzów, z czego 4,9 miliona widzów było w grupie docelowej, kiedy „Better Call Saul” miało odpowiednio 6,9 i 3,4 miliona widzów w lutym, też po „Żywych trupach”. Jednak w przeciwieństwie do tych dwóch seriali, „Into the Badlands” nie jest spinoffem popularnego serialu.
Co myślisz o premierze „Badlands”? Czy będziesz oglądał drugi odcinek w niedzielę? Napisz w komentarzu!