Arek Tobiasz
| 19-10-2015, 01:14:04
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 15 października 2015 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 „Chirurdzy” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 8,18 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Heroes Reborn” (NBC) zdobyło 4,01 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 milion widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Kości” (Fox) zgromadziły 5,73 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 milion widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Pamiętniki wampirów” (CW) miały 1,4 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Skandal” (ABC) miał 8,0 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Czarna lista” (NBC) zgromadziła 6,83 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Sleepy Hollow” (Fox) miało 3,05 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„The Originals” zdobyło 1,09 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „The Player” (NBC) zdobył 3,98 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Sposób na morderstwo” (ABC) miał 6,75 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.