Arek Tobiasz
| 13-10-2015, 15:39:04
„Limitless” obejrzało jeszcze więcej osób.
Premierę nowego serialu CBS, która średnio miała 9,86 miliona widzów w czasie emisji na żywo, zyskała widzów dzięki odtworzeniom DVR w ciągu siedmiu kolejnych dni, a także czternastu dni oglądania poprzez usługi transmisji strumieniowej i DVR, gromadząc łącznie 17,6 miliona wszystkich widzów.
Widownia „Limitless” zwiększyła się o 79 procent widzów, kiedy w grupie docelowej 18-49 lat serial zyskał 132 procent widzów.
Odtworzenia DVR w ciągu siedmiu kolejnych dni dały premierze kolejne 3,83 miliona widzów, powtórka z soboty, 26 września miała 2,68 miliona widzów, a czternaście dni odtwarzania premiery w usługach transmisji strumieniowej na różnych platformach wyniosło 1,28 miliona widzów.