Arek Tobiasz
| 09-11-2012, 01:35:43
W środowy wieczór o godzinie 20:00 "The Middle" (ABC) zgromadziło przed telewizorami 9,11 miliona wszystkich widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,6).
Natomiast "Arrow" (CW) zdobyło odpowiednio 3,69 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,0).
O 20:30 "Sąsiedzi" (ABC) zgromadzili przed telewizorami 6,98 miliona widzów, w tym 2,1 miliona w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,9).
O 21:00 "Współczesna rodzina" (ABC) zdobyła 12,29 miliona wszystkich widzów, w tym 4,7 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 12 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (4,2).
Natomiast kolejny odcinek "Criminal Minds" (CBS) miał odpowiednio 12,03 i 3,0 miliona widzów oraz 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,9).
"Supernatural" (CW) obejrzało 2,31 miliony widzów, w tym 1,0 milion w grupie docelowej zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (0,8).
O 21:30 "Suburgatory" (ABC) zgromadziło przed telewizorami 7,64 miliona widzów, w tym 2,9 miliona w grupie docelowej zapewniając stachu 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,4).
O 22:00 "CSI" (CBS) obejrzało 10,31 miliony wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,2).
Natomiast "Chicago Fire" (NBC) zdobyło odpowiednio 7,09 i 2,3 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał aż 0,7 miliona widzów (23 procent w górę) w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,6).
"Nashville" (ABC) obejrzało 6,01 miliona widzów, w tym 2,0 w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,8).