Arek Tobiasz
| 02-11-2012, 01:40:40
W środowy wieczór o godzinie 20:00 kolejny odcinek "30 Rock" (NBC) obejrzało 3,58 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial osiągnął najniższe wyniki, które można porównać do emisji "Animal Practice" w ubiegłym tygodniu.
Natomiast "Arrow" (CW) zdobyło odpowiednio 3,35 i 1,0 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,1)
O 20:30 "Sąsiedzi" (NBC) zgromadzili przed telewizorami 5,75 miliona widzów, w tym 1,8 w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 10 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,0).
"Guys With Kids" (NBC) miało odpowiednio 3,81 i 1,4 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie jak tydzień temu.
O 21:00 "Modern Family" (ABC) obejrzało 10,41 miliona wszystkich widzów, w tym 4,1 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 12 procent udziału w rynku. Serial stracił 16 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (4,9).
"Criminal Minds" (CBS) miały odpowiednio 11,99 i 2,9 miliona widzów oraz 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 6 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,1).
"Law & Order: SVU" (NBC) zdobyło 6,23 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 11 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,9).
"Supernatural" (CW) obejrzało 2,11 miliona widzów, w tym 0,9 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (0,7).
O 21:30 "Suburgatory" (ABC) zdobyło 6,38 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 11 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,7).
O 22:00 "CSI" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 10,84 miliona widzów, w tym 2,3 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 4 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,4).
Natomiast "Nashville" (ABC) miało odpowiednio 5,79 i 1,8 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 10 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,0).
Kolejny odcinek "Chicago Fire" (NBC) obejrzało 5,47 miliona widzów, w tym 1,5 miliona w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 17 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,8).