Arek Tobiasz
| 12-08-2015, 15:43:17
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji kablowych z niedzieli, 9 sierpnia 2015 roku.
W niedzielni wieczór finał drugiego sezonu „Detektywa” (HBO) zgromadził przed telewizorami 2,727 miliona wszystkich widzów, w tym 1,21 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat. Serial zyskał 0,12 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Ballers” (HBO) miało 1,713 miliona wszystkich widzów, w tym 0,87 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,11 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Wirus” (FX) zgromadził 1,264 miliona wszystkich widzów, w tym 0,57 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,02 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Masters of Sex” (Showtime) zgromadziło 0,552 miliona wszystkich widzów, w tym 0,15 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,01 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Ray Donovan” (Showtime) zgromadziła 1,322 miliona wszystkich widzów, w tym 0,44 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,04 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„The Brink” (HBO) zdobyło 0,892 miliona wszystkich widzów, w tym 0,39 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,07 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„The Last Ship” (TNT) zgromadził 2,982 miliona wszystkich widzów, w tym 0,76 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,01 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Humans” (AMC) zdobyła 1,136 miliona wszystkich widzów, w tym 0,42 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,08 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Wrogie niebo” (TNT) miało 1,975 miliona wszystkich widzów, w tym 0,54 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,02 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Austin & Ally (Disney) zdobyli 2,173 miliona wszystkich widzów,w tym 0,42 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,07 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„K.C. Undercover” (Disney) miało 2,045 miliona wszystkich widzów, w tym 0,34 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,02 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Best Friends Whenever” (Disney) zgromadzili 1,866 miliona wszystkich widzów, w tym 0,31 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,02 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.