Arek Tobiasz
| 27-07-2015, 15:19:12
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z soboty, 18 lipca 2015 roku.
W sobotni wieczór o 20:00 „Millerowie” (CBS) zgromadzili przed telewizorem 1,99 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 finał serialu „Millerowie” (CBS) zdobył 2,11 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Aquarius” (NBC) miało 1,6 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Hannibal” (NBC) zdobył 1,2 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.