Arek Tobiasz
| 09-07-2015, 12:22:08
„Hannibal” zdobył tylko małą, ale oddaną, widownię w trzech sezonach. Wyniki oglądalności były tak słabe, że NBC anulowało serial 22 czerwca. Od razu, rozpoczęły się spekulacje — podsycane przez producenta wykonawczego Bryana Fullera — że inna stacja może ocalić chwalony przez krytyków dramat.
Chociaż już można skreślić Netflix i Amazon z listy możliwych wybawców. Fuller napisał w poniedziałek na Twitterze, że te dwie firmy zrezygnowały z zamówienia czwartego sezonu serialu.
@MikeBarbre I'M SORRY TO REPORT @amazon AND @netflix HAVE PASSED ON #HANNIBAL S4 BUT WE'RE STILL INVESTIGATING POSSIBILITIES
— Bryan Fuller (@BryanFuller) lipiec 6, 2015
Fuller powiedział przed rozpoczęciem trzeciego sezonu, że ma „radykalny” plan na czwarty sezon, jeśli będzie w stanie sprawić, aby doszedł on do skutku. Jeśli tak się stanie to nie będzie miało miejsca ani dzięki Netflixowi ani Amazonowi.