marek1211
| 24-06-2015, 19:04:21
„Hannibal” jest martwy — w NBC. Ale co z… innym miejscem?
Showrunner Bryan Fuller i studio produkujące serial Gaumont International Television zapewnili, że „wszystkie możliwości” zostaną zbadane w następstwie anulowania serialu.
Jak wielu wskazywało, Amazon jest najbardziej sensownym nowym domem dla serialu, jak już ma wyłączne prawa do emisji trzech sezonów „Hannibala”. Jednak dzisiaj rzecznik Amazona zdementował możliwość uratowania serialu przed kasacją powołując się na to, że rozwijają tylko nowe projekty.
NBC pokaże wszystkie dziesięć odcinków trzeciego sezonu w czwartkowe wieczory. Poza tym, zbawiciel z wielkim smakiem przypuszczalnie musiałby wkroczyć na ratunek chwalonemu przez krytyków thrillerowi. Pomimo wytwornych wartości produkcyjnych serialu, „Hannibal” był całkiem tani dla NBC, szczególnie trzeci sezon. Źródła mówiąc, że pierwszy rok kosztował stację opłatę licencyjną wartości 750 tysięcy dolarów za odcinek — co jest o wiele mniej niż większość dramatów stacji z nietypową międzynarodową umową produkcyjną serialu — i to, że rata NBC spadła do zaledwie 185 tysięcy dolarów za odcinek w trzecim sezonie.