Arek Tobiasz
| 11-05-2015, 20:03:15
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z niedzieli, 10 maja 2015 roku.
W niedzielny wieczór o 20:00 finał czwartego sezonu „Dawno, dawno temu” (ABC) zgromadził przed telewizorami 5,42 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Simpsonowie” (Fox) zdobyli 2,78 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Brooklyn Nine-Nine” (Fox) obejrzało 2,55 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:00 „A.D.” (NBC) miało 4,47 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Finał szóstego sezonu „Żony idealnej” (CBS) zdobył 9,23 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Bob’s Burgers” (Fox) miało 2,49 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 finał serialu „Zemsty” (ABC) miał 4,8 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„American Odyssey” (NBC) zgromadziła odpowiednio 2,72 i 0,5 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Battle Creek” (CBS) zdobyło 6,36 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.