Arek Tobiasz
| 23-04-2015, 20:35:43
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 22 kwietnia 2015 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Pępek świata” (ABC) zgromadził 7,75 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Tajemnice Laury” (NBC) miały 6,62 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem
„Arrow” (CW) obejrzało 2,72 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 „Goldbergowie” (ABC) mieli 7,12 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:00 „Współczesna rodzina” (ABC) zdobyła 8,76 miliona wszystkich widzów, w tym 2,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Zabójcze umysły” (CBS) miało 9,92 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Nie z tego świata” (CW) zdobyło 1,78 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:30 „Black-ish” (ABC) miało 6,59 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „CSI: Cyber” (CBS) zdobyło 8,25 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
„Nashville” (ABC) obejrzało 5,35 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.