Arek Tobiasz
| 23-01-2015, 21:39:08
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 22 stycznia 2015 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 "Pamiętniki wampirów" (CW) zgromadziły przed telewizorami 1,65 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 "Mamuśka" (CBS) zgromadziła przed telewizorami 11,16 miliona wszystkich widzów, w tym 2,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
21:00 "Dwóch i pół" (CBS) miało 9,56 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Premiera serialu "Backstrom" (Fox) zdobyła 7,98 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej, co dało stacji 6 procent udziału w rynku. Serial miał 0,3 miliona widzów więcej w porównaniu z premierą serialu "Rake" w zeszłym sezonie.
Finał serialu "Bad Judge" (NBC) obejrzało 3,04 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Reign" (CW) miało 1,25 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 finał serialu "A to Z" (NBC) obejrzało 2,14 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 "Elementary" (CBS) zdobyło odpowiednio 8,24 i 1,5 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Natomiast "Parenthood" (NBC) obejrzało 4,43 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.