Arek Tobiasz
| 23-01-2015, 16:29:00
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji kablowych z środy, 21 stycznia 2015 roku.
W środowy wieczór finał sezonu "American Horror Story" (FX) zgromadził przed telewizorami 3,271 miliona wszystkich widzów, w tym 1,55 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat. Serial zyskał 0,16 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Game" (BET) miało 1,491 miliona wszystkich widzów, w tym 0,76 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,26 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Broad City" (Comedy Central) zdobyło 0,845 miliona wszystkich widzów, w tym 0,57 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,01 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Baby Daddy" (ABC Family) miało 0,747 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,15 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"U na w Filadelfii" (FXX) zdobyło 0,524 miliona wszystkich widzów, w tym 0,35 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,16 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Melissa & Joey" (ABC Family) mieli 0,782 miliona wszystkich widzów, w tym 0,41 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,07 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Man Seeking Woman" (FXX) zdobył 0,185 miliona wszystkich widzów, w tym 0,13 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,06 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Rozpalić Cleveland" (TV Land) obejrzało 0,951 miliona wszystkich widzów, w tym 0,21 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat. Serial zyskał 0,07 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Byli" (TV Land) zdobyli 0,685 miliona wszystkich widzów, w tym 0,16 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,02 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Hindsight" (VH1) miało 0,298 miliona wszystkich widzów, w tym 0,13 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,03 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Web Therapy" (Showtime) obejrzało 0,031 miliona wszystkich widzów, w tym 0,01 miliona widzów w grupie docelowej.