redakcja
| 16-01-2015, 02:18:32
Marvel Studios, jak jego bohaterowie, są przyzwyczajeni do zupełnego zwycięstwa. Jednak komiksowe imperium stawia czoła perspektywie rzadkiego wyrazu rozczarowania w "Agentce Carter", spinoffie ABC "Kapitana Ameryki", w którym występuje Hayley Atwell.
Pomimo mocnych recenzji, historyczny dramat akcji zadebiutował z średnimi wynikami oglądalności w poprzednim tygodniu, a potem stracił znacznie w tym tygodniu w czasie drugiego odcinka - chociaż są jeszcze dane z odtworzeń DVR, które nadejdą.
"Czujemy się bardzo optymistyczni odnośnie tego" - powiedział prezes ABC Paul Lee dziennikarzom w środę, kiedy został zapytany o spadek oglądalności serialu.
Poruszając stan innego dramatu Marvela, "Agentów TARCZY", wraz z "Carter", Lee powiedział: "SHIELD jest rzeczywiście świetnym i potężnym serialem dla nas, [w grupie docelowej wraz z odtworzeniami DVR w ciągu siedmiu kolejnych dni] wzrasta do 3 milionów widzów, przyciąga męską widownię dla nas, a to jest twórczo naprawdę silne teraz. Pozostaliśmy z wielkim cliffhangerem pod koniec świąt, a teraz to powróci z pewnymi fantastycznymi historiami. I mamy Agentkę Carter w czasie przerwy Agentów TARCZY, gdzie jakoś podwoiliśmy wyniki, które mieliśmy w poprzednim roku, co jest dla nas świetne".
W tym tygodniu "Agentka Carter" miała 5,1 miliona widzów, w tym 1,5 miliona w grupie docelowej 18-49 lat. Dla nowego, bogato wyprodukowanego serialu dramatycznego opartego na znanej marce o 21, to jest uważane za niskie wyniki. W zeszłym roku ABC miało odcinki "Goldbergów" i "Trophy Wife" o tej porze emisji, które osiągały 1,4 miliona widzów. Ale z drugiej strony, to coraz trudniejsze, aby osądzać seriale telewizyjne tak wcześnie - premiera "Agentki Carter" już zyskała w grupie docelowej do 2,7 miliona widzów z odtworzeniami DVR.
Chociaż "Agentka Carter" został zapowiadany jako limitowany serial ze względu na krótsze, siedmiotygodniowe zamówienie, to na pewno ma szansę, że ABC sprowadzi serial z kolejnym sezonem jeśli wyniki będą zadowalające.
Jeden z dziennikarzy zastanawiał się czy ABC może czuć presję, aby utrzyma tytuły Marvela na antenie w porównaniu z innymi serialami biorąc pod uwagę, że studio jest częścią partnerskiej firmy ABC, Disneya. "Nie, w ogóle" - powiedział. "To zależy od nas. My decydujemy".
I jest dalekie od zaniechania, Lee wskazywał kolejne programy Marvela, które mogą być rozwijane. "Mamy ambicje co do Marvela w przyszłości" - powiedział Lee. "Kochamy Marvela".