 Arek Tobiasz  
                    | 03-10-2012, 02:07:40
   Arek Tobiasz  
                    | 03-10-2012, 02:07:40                
 
        
	NBC dało "Revolution", "Go On" i "The New Normal" gigantyczne wotum zaufania, zamawiając pełne sezony tych trzech nowych seriali.
	
	"Jesteśmy pod wrażeniem kreatywności i kierunku twórczego całego zespołu w Revolution, nie wspominając o natychmiastowej silnej odpowiedzi jaką otrzymaliśmy od publiczności" - powiedziała prezes programów w NBC Jennifer Salke w oświadczeniu. "Jesteśmy również bardzo dumni z naszego nowego bloku komedii Go On i The New Normal".
	
	To zamówienie, pierwsze wśród nowych sezonów, przychodzi, kiedy NBC celebruje swoje zwycięstwo w tygodniu premier od prawie dekady. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z wczesnych wyników z ostatnich trzech tygodni naszej jesiennej ramówki" - powiedział prezes NBC Chairman Robert Greenblatt. "Strategia na ten sezon to wykorzystanie Olimpiady do promocji i rozpoczęcie naszych sezonów wcześnie i mocno. Myślę, że osiągnęliśmy oba te cele, ale wiemy, że to długi sezon i jest wiele pracy przed nami".
	
	Debiut "Revolution" został najlepszym premierą NBC jesieni w grupie dorosłych 18-49 od pięciu lat (od premiery "Bionic Woman" w 1007 roku) i miał zaskakująco dobre wyniki w dwóch kolejnych emisjach. Do tej pory thriller J.J. Abramsa i Ericka Kripke miał średnio 10 milionów widzów i 3,6 w demie.
	
	Tymczasem "Go On" i "New Normal" miały odpowiednio średnio 8,9 miliona i rating 3,3 oraz 6 milionów i ranting 2,2.
	
	Myśli? Którym zamówieniem jesteś najbardziej podekscytowany? Napisz w komentarzu!