Arek Tobiasz
| 30-10-2014, 19:51:26
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 29 października 2014 roku.
W środowy wieczór o 20:00 "Pępek świata" (ABC) zgromadził przed telewizorami 6,9 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial straci 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Mysteries of Laura" (NBC) zdobyły odpowiednio 7,55 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej, zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial straci 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Arrow" (CW) obejrzało 2,77 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzóww porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 "Goldbergowie" (ABC) mieli 6,79 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial straci 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 "Współczesna rodzina" (ABC) zdobyła odpowiednio 9,75 i 3,4 miliona widzów oraz 10 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Zabójcze umysły" (CBS) miały 10,31 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial straci 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"The 100" (CW) zdobyło odpowiednio 1,87 i 0,6 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 "Black-ish" (ABC) miało 7,73 miliona wszystkich widzów, w tym 2,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 "Stalker" (CBS) obejrzało 7,34 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Nashville" (ABC) miało 5,61 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.