Arek Tobiasz
| 26-03-2014, 20:52:07
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 25 marca 2014 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 "Agenci NCIS" (CBS) zgromadzili przed telewizorami 17,28 miliona wszystkich widzów, w tym 2,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "Glee" (Fox) zdobyło odpowiednio 2,72 i 1,1 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek
O 21:00 "Agenci NCIS: Los Angeles" (CBS) mieli 15,48 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "About a Boy" (NBC) zdobyło odpowiednio 7,8 i 2,0 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Jess i chłopaki" (Fox) zgromadzili przed telewizorami 2,48 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "Nie z tego świata" (CW) zdobyło odpowiednio 2,11 i 0,9 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
O 21:30 "Growing Up Fisher" (NBC) obejrzało 6,44 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "Brooklyn Nine-Nine" (Fox) zdobyło odpowiednio 2,59 i 1,3 miliona widzów oraz 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Impersonalni" (CBS) mieli 12,25 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "Mind Games" (ABC) zdobyło odpowiednio 1,9 i 0,6 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.