"Saint George" miał średnio 1,2 miliona widzów


Arek Tobiasz   Arek Tobiasz | 08-03-2014, 02:04:47




George Lopez powrócił do telewizji w czwartkowy wieczór, a 1,2 miliona widzów dołączyła do niego. Nowy sitcom komika, "Saint Goerge", zadebiutował wczoraj na FX.


Liczby te są niczym w porównaniu z podobnym komediowym wysiłkiem stacji FX w 2012 roku, "Anger Management" Charliego Sheena, ale "Saint George" również nie miał wielkiego szumu medialnego. Co nowy sitcom ma wspólnego z "Anger Management" to dokładna analiza wyników oglądalności w czasie pierwszej serii odcinków.

Jak "Anger Management", "Saint George" może mieć odnowienie na 90 odcinków jeśli pierwsze 10 poradzi sobie dobrze według wytycznych ustalonych przez FX.

Podejście 10 na 90 już zostało wykorzystanie z komedią Sheena, która wyprodukuje 100 odcinków, a teraz radzi sobie o wiele gorzej niż w czasie debiutu, a według podobnego modelu jest rozwijana komedia, w której występują Kelsey Grammer i Martin Lawrence.

Wśród grupy docelowej dorosłych poniżej 50 lat, "Saint George" miało średnio mniej niż obiecujący rating 0.4. To mniej konkurencyjne programy kablówek, jak powtórki "Teorii wielkiego podrywu" (rating 0.9), "Here Comes Honey Boo Boo" (rating 0.9) i "Mary Mary" (rating 0.5).
 



Kategorie: Wyniki oglądalności Premiery seriali Telewizja 
Seriale: Saint George 

Zobacz również: