Arek Tobiasz
| 01-03-2014, 00:28:01
Showtime porzuciło swoje typowe plakaty z łykaniem pigułek, aby promować serial z Edie Falco "Siostra Jackie" na rzecz bardziej psychodelicznego wyglądu i sloganu: "Przedmioty są wyższe niż się wydają".
Oficjalny plakat nawiązuje do finału piątego sezonu komediodramatu, kiedy Jackie (nagrodzona Emmy Falsco) porzuciła swoją trzeźwość i łyknęła tabletkę zanim powróciła do pokoju, by świętować swój rok trzeźwości.
Szósty sezon pokaże jak Jackie powraca do walki z demonami swojego uzależnienia w codziennej pracy. Będzie musiała poradzić sobie z prawdziwym związkiem z Frankiem (nowy członek stałej obsady Adam Ferrara), byłym mężem Kevinem (Dominic Fumusa) i mądrą jak na swój wiek córką Grace (Ruby Jerins). Sprawy komplikuje jeszcze nowy sponsor Jackie, Antoinette (Julie White z "Go On"), pośredniczka nieruchomości z południa, która staje się sponsorem AA Jackie - i jej potencjalnym odpowiednikiem.
"Muszą być konsekwencje; nie można po prostu zrobić tego jak jednorazową rzecz i powiedzieć widzom: 'Hej, wróć i obejrzyj szósty rok jak ona się znów trzyma'" - mówiła showrunner Clyde Phillips po finale sezonu w czerwcu zeszłego roku. "Nie sądzę, że to byłoby w porządku odnośnie autentyczności opowieści. Jej walka będzie jeszcze głębsza w kolejnym roku".
"Siostra Jackie" wraca 13 kwietnia.