Arek Tobiasz
| 21-02-2014, 23:24:45
Dwa procent z 33,4 miliona amerykańskich abonentów Netflix - lub około 670 tysięcy ludzi - obejrzało od razu wszystkie 13 odcinków drugiego sezonu "House of Cards" w czasie pierwszego tygodnia, według raportu Procera Networks, która zbiera i analizuje dane kilku internetowych dostawców usług.
Netflix słynie raczej z tego - ku frustracji rywalizujących stacji ogólnokrajowych/kablówek - nie ujawnia swoich danych co do oglądalności.
Procera również donosi, że między 6 a 10 procent amerykańskich abonentów Netflixa oglądało przynajmniej jeden odcinek "House of Cards" - co oznacza 400 procentowy wzrost w stosunku do pierwszego weekendu po wypuszczeniu pierwszego sezonu - kiedy średnia liczna obejrzanych odcinków wynosiła trzy.
W Europie średnia liczna obejrzanych od razu odcinków wynosiła pięć, a 1 procent abonentów obejrzało cały sezon.
Procera również zauważa, że, co ciekawe, ale zgodne z ostatnimi trendami, nie było statystycznie znacznego zwiększenia ogólnego ruchu na Netflix w następstwie wypuszczenia nowego sezonu.
"House of Cards" zostało przedłużone o trzeci sezon zanim drugi sezon został wypuszczony w Walentynki.