Arek Tobiasz
| 21-01-2014, 20:15:19
CW rozpoczęło pewną odważną zabawę z ABC Family z reklamą, która nakłania fanów "Słodkich kłamstewek", aby zmienili kanał. Stacja ogólnokrajowa rozpoczęła kampanię swojego nowego wampirzego dramatu "The Originals", która drwi z rywala w kablówce, "Słodkich kłamstewek" - i reklama będzie rzeczywiście emitowana w czasie serialu ABC Family.
Zwiastun (wideo poniżej) dokonuje celnych odniesień do widzów zmęczonych coraz bardziej "A". Jak fani "Słodkich kłamstewek" wiedzą "A" to podpis tajemniczego złoczyńcy w serialu i pewni fani zaczynają być sfrustrowani tymi wszystkimi pytaniami pojawiającymi się sezon po sezonie przez tajemnicę z "A" z tylko kilkoma odpowiedziami. Reklama sugeruje, aby znużeni fani zmienili kanał na "The Originals" (CW), aby zamiast tego zobaczyć trochę mocnej wampirzej akcji. To marketingowa taktyka, której CW nigdy wcześniej nie próbowała (w rzeczywistości, kiedy reklamy seriali czasami były pokazywane w czasie konkurencyjnym programów, nie jesteśmy pewnie czy kiedykolwiek słyszeliśmy o takiej, która również sugeruje, aby fani zmienili kanał).
CW umieściła reklamę w czasie dramatu ABC Family przez obejście działu reklamy kanału będącego własnością Disneya i zamiast tego kupiła czas reklamowy od ważnych kablówek i nadawców satelitarnych, którzy emitują serial (zarówno stacje kablowe jak i ich dystrybutorzy typowo mają swoje własne miejsce na reklamy do sprzedaży).
#LiarsUnite pic.twitter.com/HKJ4b5AbjH
— Pretty Little Liars (@ABCFpll) styczeń 14, 2014
@1PhoebeJTonkin hahahah this